Sondaje

Sondaje

Sondaje de opinie

Studii de piata


Modele de intrebari

Cuprins capitol modele de intrebari

9.1. Intrebari mass-media (radio-TV-ziare)
9.2. Intrebari particulare media referitoare la postul de radio "X" / postul TV "Y" / ziarul "Z"
9.3. Intrebari studiu consum si comportament bere
9.4. Intrebari particulare referitoare la marca de bere "B"
9.5. Intrebari studiu preferinte clienti restaurant
9.6. Intrebari studiu preferinte clienti Restaurant "Minas"
9.7. Intrebari politice
9.8. Intrebari referitoare la partidul "P"
9.9. Intrebari sociale si economice
9.10. Intrebari studiu agentii imobiliare

In acest capitol sunt incluse un set standard de intrebari clasificate pe domenii (vezi cuprinsul de mai sus). Dintre aceste intrebari Beneficiarul le alege pe cele care le considera importante sau interesante pentru scopul urmarit.

Intrebarile au fost clasificate in functie de subdomeniul la care se refera (exemple: audienta, emisiuni, redactori etc.), dar si in functie de tipul lor:
Intrebari de opinie (Ce posturi de radio preferati ?)
Intrebari de cunostinte sau de control (Pe ce frecventa emite radio "X" ?)
Intrebari factuale (Ce posturi de radio ati ascultat ieri ?)
Tipul intrebarii a fost codificat cu "-o", "-c", respectiv "-f".

De asemenea, intrebarile se impart in:
deschise (cu numar nelimitat de variante de raspuns)
inchise (cu numar limitat de variante de raspuns)
Intrebarile deschise valoreaza dublu.

Raspunsurile la intrebari sunt de mai multe feluri:
Raspuns exclusiv (un singur raspuns posibil, notat cu "x")
Raspuns multiplu (mai multe raspunsuri posibile, notate cu "x")
Raspuns tip clasament (solicitare a preferintelor intr-o anumita ordine)

Modelele de intrebari nu sunt disponibile in aceasta pagina. Ele sunt prezentate personal de catre agentii nostri firmelor interesate sa colaboreze cu societatea noastra.

Sondaje

Sondaje de opinie

Studii de piata

© Sondaje

Dictionar   Meditatii