Prelucrari ale esantionului

Sondaje de opinie

Prelucrari incluse in pretul din grila

In pretul calculat conform grilei din oferta sunt incluse:
Prelucrarile esantionului total in functie de caracteristicile solicitate, prelucrarea defalcata a intervievatilor tuturor entitatilor (partidelor / posturilor de radio-tv) cu peste 5 raspunsuri in functie de caracteristicile solicitate, precum si grafice aferente acestor prelucrari, toate in doua exemplare (mape) tiparite.

Prezentare Pro-Radio"X" - cuprinde prezentarea postului de radio "X" intr-o lumina favorabila, conform datelor reale din sondaj si are drept scop folosirea sa de catre departamentul Marketing al Beneficiarului in scopul vanzarii de publicitate. Si acest material este livrat in doua exemplare.

La cerere, un cd-rom continand documentele cu rezultatele sondajului.

Trei itemi (indicatori-intrebari), dintre care doi sunt obligatoriu caracteristicile socio-demografice "sex" si "varsta".


Alte servicii neincluse in pretul din grila

Daca Beneficiarul doreste si alte prelucrari, acestea pot fi realizate in conditiile urmatoare:

Taxa de urgenta
Rezultatele sondajului sunt predate intr-un timp calculat conform tabelelor de la capitolul "Timpi".
Daca Beneficiarul doreste predarea mai rapida a rezultatelor, la pret se adauga:
+5% pentru predare la jumatate din timpul calculat;
+10% pentru predare la un sfert din timpul calculat.

Traducere intr-o limba straina
Traducere in limba engleza: +30%.
Traducere in alte limbi de circulatie internationala (franceza, germana, italiana, spaniola): +40%.
Traducere in alta limba straina: In functie de limba straina solicitata; la un pret pornind de la +50%.
La cerere se poate realiza prezentare bilingva (exemplu: romano-engleza).

Analiza procentuala a datelor
Cuprinde analiza procentuala a datelor din sondaj.

Exemplu:
Fie datele (aleatoare) din tabelul de mai jos.

Tabelul 0:
Radio 15-29 ani 30-44 ani 45-59 ani Total
R1 25 14 16 55
R2 31 11 12 54
R3 16 15 22 53
R4 19 9 14 42
Alte posturi 20 8 11 39
Nu asculta radio 10 5 12 27
Total 121 62 87 270

Din acest tabel, prin analiza procentuala, rezulta doua tabele, primul continand procentele pe liniile tabelului de mai sus, al doilea continand procentele pe coloanele tabelului de mai sus. Astfel:

Tabelul 1:
Radio 15-29 ani 30-44 ani 45-59 ani Total
R1 45.45 25.45 29.09 100.00
R2 57.41 20.37 22.22 100.00
R3 30.19 28.30 41.51 100.00
R4 45.24 21.43 33.33 100.00
Alte posturi 51.28 20.51 28.21 100.00
Nu asculta radio 37.04 18.52 44.44 100.00
Total 44.81 22.96 32.22 100.00

Tabelul 2:
Radio 15-29 ani 30-44 ani 45-59 ani Total
R1 20.66 22.58 18.39 20.37
R2 25.62 17.74 13.79 20.00
R3 13.22 24.19 25.29 19.63
R4 15.70 14.52 16.09 15.56
Alte posturi 16.53 12.90 12.64 14.44
Nu asculta radio 8.26 8.06 13.79 10.00
Total 100.00 100.00 100.00 100.00

Din tabelul 1 (care se citeste numai pe linie) rezulta, de exemplu, ca ascultatorii radio R1 sunt 45,45% in grupa de varsta 15-29 ani, 25,45% in grupa 30-44 ani, 29,09% in grupa 45-59 ani.

Din tabelul 2 (care se citeste numai pe coloana) rezulta ca dintre persoanele intre 15-29 ani 20,66% asculta radio R1, 25,62% radio R2, 13,22% R3, 15,70% R4, 16,53% alte posturi, iar 8,26% nu asculta radio.

Pretul pentru acest serviciu este de 100 EURO.


Analiza postului de radio "X"
Cuprinde analiza procentuala a tuturor caracteristicilor postului de radio "X" in functie de caracteristicile solicitate, impreuna cu graficele aferente. Pretul este de 50 EURO pentru fiecare post de radio analizat.

Cadouri (publicitare) pentru persoanele intervievate
Beneficiarul poate darui prin intermediul operatorilor Furnizorului un material publicitar fiecarei persoane intervievate. Acest material poate fi un pliant, o pagina A4, A5 sau alt format cu un mesaj (publicitar) sau poate fi un cadou ca rasplata a contributiei repondentului la sondaj. Acest cadou poate fi, in afara de exemplele prezentate mai sus, un pix (eventual inscriptionat cu numele Beneficiarului) sau alt obiect. Pentru inlaturarea eventualelor suspiciuni, respectivele materiale pot fi inmanate numai persoanelor care isi declara numarul de telefon (astfel incat Beneficiarul sa poata face verificarea ajungerii materialelor la destinatie), materialele ramase nedistribuite urmand a-i fi returnate acestuia la predarea rezultatelor sondajului. In functie de marimea (volumul/valoarea) materialului, pretul este mai mare cu 10-15%. In acest pret nu este inclusa si realizarea materialului publicitar respectiv.

Sondaje de opinie