Sondaje

Sondaje

Sondaje de opinie

Studii de piata


Variabile socio-demografice ale populatiei studiate

Beneficiarul isi alege singur variabilele socio-demografice in functie de care esantionul realizat va fi prelucrat. Itemii scrisi ingrosat sunt recomandati.

1. Sex
2. Varsta
3. Nivel de instruire (Studii)
4. Categorie socio-profesionala (Ocupatie)
5. Zona in care locuieste subiectul (cartier/sector)
6. Venituri lunare
Date de identificare
7. Nume si/sau prenume
8. Adresa
9. Telefon

Mediul de resedinta (Urban / Rural)
Starea civila (Casatorit / Necasatorit / Divortat (Despartit) / Vaduv)
Religie
Regiune istorica (Bucuresti / Muntenia / Oltenia / Dobrogea / Moldova / Ardeal / Banat / Crisana-Maramures)
Nationalitate
Populatie activa / inactiva (Cu norma intreaga / Cu jumatate de norma / Lucreaza neregulat sau deloc)
Marimea (ca numar de locuitori) a localitatii de resedinta (pentru alte sondaje decat cele locale)
(Numarul de) Limbi straine cunoscute
Domeniul in care lucreaza persoana intervievata
Functia detinuta de persoana intervievata la societatea unde lucreaza
Tipul functiei persoanei intervievate (functie de conducere sau nu)
Structura societatii unde lucreaza persoana intervievata (cu capital de stat / privat / mixt / nu este salariat)
Marimea (numarul de membrii) familiei intervievatului
Persoane peste 15 ani in familie
Persoane peste 18 ani in familie (adulti)
Numarul de membrii din familia intervievatului care asculta radio / urmaresc TV / citesc ziare etc.
Media in liceu
Media ultimei scoli absolvite
Posesor diferite dotari (locuinta, autoturism, telefon, televizor color, masina de spalat, frigider, aspirator, radio, radiocasetofon, videocasetofon, robot de bucatarie, computer)
Implicare intervievat
Zi culegere date

Sondaje

Sondaje de opinie

Studii de piata

© Sondaje

Dictionar   Meditatii